Mat i trappen…

Frokost servert i kjellertrappen …

og middag noen timer senere…

Dette får holde mener mor for jeg har jo rikelig med chips og slikt …:)

Neida, jeg får det jeg bestiller, og jeg er ikke vanskelig å lage mat til når jeg er syk…

Mor ringer og avtaler når det er klart, lukker døren til øverste etasje godt igjen og snakke gjør vi pr. telefon…

Slik går dagene …

Jeg har ikke kjøkken i leiligheten, kjøkkenet deler jeg med mor noen måneder til…

og er man da så uheldig å ha blitt medlem av koronaklubben, så er det bare å ta sine forholdsregler en stund fremover…

I dag har jeg tørket støv og ellers irritert meg over å ikke kunne gå ut siden solen har skint, og jeg føler meg på bedringens vei…

men ellers evner jeg ikke å kjede meg. Dessuten har jeg sovet mer enn jeg pleier.

Innrømmer at jeg har sett mye på nyheter også, om man er syk eller ikke er det ikke mulig å la være å følge med…

Dagen før jeg ble syk hadde jeg vært sammen med mine to eldste barnebarn…

Da eldstemann og mor skulle på korpsøving var yngstemann og mormor hjemme og gjorde lekser  og leste i tegneserieboken , Nordlys…

Det var samme kvelden jeg kom hjem og følte meg i noe dårlig form, og siden har jeg hatt opphold i kjelleretasjen…

Det har vært lite turgåing på meg denne måneden, men lysere kvelder, som her for ikke så mange dagene siden, gir håp…

God søndagskveld!

7 kommentarer
    1. God bedring Eli ❤️ Du kan gå tur om du går aleina og ikkje treffer nokon, men da e vel ikkje så enkelt 🤔 Og kor dårlig de e. Me havna vel dar me adle etter kvar tenkjer eg. Du får bare gjøra da besta ut av da👍Da trur eg faktisk du e flink te👏 Klem frå Kari-Helen ❤️

      1. Ja, ellers måtte jeg få bruke kjøkkenet og hun flytte midlertidig ut, men synes dette var den greieste løsningen.
        Takk, jeg er nesten god som ny…:)

    2. God bedring til deg. Min søster har også blitt smittet og jeg var sammen med henne like før hun tok testen. Men jeg tror ikke jeg er blitt smittet. Vanskelig å si når jeg har jo kronisk sykdom og er utmattet hverdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg