26 grader, bare nevner det…

Når man har ferie, og det er ufyselig ute …

kan man like godt være inne og lage opp middager til kommende dager…

Fiskekaker-de ble faktisk veldig gode…

og fiskegrateng med poteter og en med makaroni.

Jeg liker å lage mat når jeg har tid og det er drittvær ute.

En dag det ikke var så ufyselig , -det var på mandag…

Da tok jeg med meg kamera ut og gikk meg en liten tur, og prøvde å finne litt farger å ta bilder av…

De tre siste bildene er rett utenfor huset mitt og bare viser meg bl.a at dissse små fremdeles jobber på…

Jeg dro ut med kamera fordi jeg ble inspirert av

Høstfarger i massevis!

Ellers er dagene i den siste ferieuken min i år preget av regn, vind og gråvær utendørs. Men jeg føler at tiden ikke er inne for å klage…

Selv om det er 26 grader, sol og

sjø å bade i på Kypros…

der jeg og noen søstre pleier befinne oss på denne tiden av året…

Bare nevner det…

Nå skal jeg komme meg avgårde mens broene er åpen- det blåser stygt i dag…

Jeg tar med meg noe fiskemat og henger litt med barnebarn resten av dagen.

Forhåpentligvis kommer jeg meg hjemover igjen i kveld…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg