Snart er du fri…

Å ønske seg bort …

Være fri…

Disse to bildene er allerede 9 dager siden. Tur til Rambogen med yngste søster…

Hun bor for tiden hos mor …

Ikke fordi hun ønsker seg bort og fri fra alt…

Det er det mor som gjør…

Her fra første adventssøndag. Måtte jo feires med både sang og musikk og juletregang…,

pluss fyrverkeri…

I den flotte fjordparken her.

Julen er jo i gang…,

for så mange…

Denne flotte lysfiguren,

har fått plass utenfor senteret som jeg har vært på endel ganger de siste ukene.

Med en liste detaljert hva å kjøpe…

Likevel  greier jeg å komme hjem med to gaver i samme str…

trodde jeg skulle kjøpe til han som var to, men han hadde jeg jo vitterlig kjøpt noe til…

En aldeles nydelig pyntegjenstand greide jeg å knuse…

Jeg limer den og tar den selv og har kjøpt ny gave i dag…

Det er alltid noe som går skeis , men det er jo bare småting i alt som er så uendelig mye viktigere…

TID…

selv om jeg har hatt friuke fra jobb så skulle jeg gjerne hatt litt mer tid til “alt”.

Mor sin tid renner ut…

Jeg tar nattevaktene og yngste søster tar dagvaktene.

Hun skal få dø i sitt eget hjem og trenger noen som er der 24/7.

Alt er sagt og gjort som kan gjøres…

Hun har for lenge siden godtatt sin situasjon.

Vi ler og gråter rundt henne, for det er rom for begge deler…

I dag var hun veldig opptatt av hvor alle var hen , og ramset opp den store flokken sin.

Hun har sagt mange ganger den siste tiden at hun er heldig.

Hun er mer enn reiseklar

Snart er du fri mor.

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Er det slik ja… En spesiell tid for dere. Men når folk ønsker det slik. Og det å se at noen føler seg heldig, det er godt. Ikke rart at du snubler litt i en slik tid, det blir nok mange tanker. En riktig varm klem til deg <3

    2. Vondt å slippe taket særlig for oss pårørene
      Her vært i samme situasjon som deg for ett år siden
      Fineste pappaen vår ville også slippe fri
      Da ble Bjørn Eidsvåg sang om landet lengre bak en trøst for meg😊

    3. Så vemodig å lese. Føler med deg og dine. Men godt dere kan le og gråte. De minnene er fine etterpå. Noen juler blir annerledes, men sånn er det bare. En dag av gangen vennen. Klem fra meg.

    4. Koselige bilder med juestemning.. da blei det ny pyntegjenstand på deg da.. håper du limte pent..hehe.. 🙂 Rørende ord om moren din..livet og døden er like naturlig.. men rart når di som har vært der” alltid” blir bort.. Gode ønsker til deg og familien.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg