om snekring og sånt…

 

Her ligger ca. ett tonn med nytt bambusgulv…

Det måtte hentes en dag for litt siden …

Og da var det jo bare å slenge hengeren på bilen og få det i hus for en superwoman som meg…

Og få det på gulvet , lett som en plett…

Og vegger , gulv og dører må jo fornyes i samme slengen,

kjelleren skal bli fin gitt!

Så frem med motorsagen! og hammer og noe spiker…

og få det nytt, Vegger, dører, gulv m.m…

går som en lek!

Som dere sikkert forstår er det lov å drømme…

Gulvet som jeg måtte hente var jeg så heldig å få en supernabo til å hente …

Jeg var med på å bære det inn i kjelleren, jeg er nå ikke helt tappet for krefter enda…

Og hadde jeg gått løs her med snekring, hadde det garantert ikke blitt pent…:)

Jeg er sikker på at det kommer bli fint når ting kan komme i orden, men enda har jeg ikke kommet lenger enn å vente på anbud fra snekkere som vet alt om rehabilitering.

Jeg har bare skjønt at det koster tid og penger. Og en god porsjon tålmodighet.

Men gleder meg veldig til å få begynt!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg