NATTmeny og dagplaner…

Når man har sovet nok kl 01 på natten får man liste seg opp trappen og håpe på at mor ikke har låst trappedøren…

Det hadde hun ikke i natt…

Da var det mulig å liste seg så stilt på tå opp på kjøkkenet og finne frem litt enkel nattmat. Te, ost og kjeks, mandler og nøtter får holde til morgenen kommer.

Ikke så enkelt å være musestille i et hus som knirker nesten hvor enn man setter foten men ellers er jeg en mester i å være lydløs…

Det blir man når man jobber nattevakt på en post med demente med utagering og utferdstrang om det så er natt eller dag…

Grunnen til nattevåkingen min i natt er at jeg ikke fikk sove etter endt nattevakt i går natt og hadde tenkt “å døgne”. Det gikk ikke så bra, jeg kapitulerte kl 19 i går kveld , selv om jeg hadde sovet to timer på ettermiddagen…

Jeg våknet kvikk og uthvilt kl 01 i natt.

Anbefaler forresten denne saken over her. Stuen min er smal der jeg har sofa og tv og jeg var på utkikk etter et smalt bord da jeg fant denne tingen. Kan brukes til både bord og ha beina på. Barn kan ha den til å sitte på og mitt barnebarn på 7 mente jeg kunne bruke den til hundebur…:)

Jeg har planer om en travel formiddag, så nå er det om å gjøre å fortsatt holde seg våken.

Tenker jeg skal sette på tv og se på boliger ved middelhavet. Da kan jeg samtidig glede meg til den bestilte 14-dagers turen til de kanter i sommer…

Sove godt ,- de som gjør det og drømme noe fint…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg