Midt i februar

Tro om jeg får bruk for de siste nye vottene i samlingen min på en stund…

Det håper jeg, jeg foretrekker kulde og snø fremfor alternativet her hjemme…

Ikke jeg som har strikket da, jeg har søstrer til slikt kunstnerarbeid…:)

I går var dette frokosten min, gode boller bakt av Sølvi og fortært etter tur til en fyr, sånn utpå ettermiddagen…

4 timers soving etter nattevakt, på håvve ut døren…

viktig  med ut- og- gå i går, fordi jeg tenker det blir siste dagen på en stund…

Vi er meldt sterk kuling og nedbør og litt mildere, og da er det ikke turver…

Ikke for meg…

 

 

Her har det begynt å skye over. Stedet er Hellesøy, Rubbegarnståne fyr. I går ettermiddag.

Rustent fyr med rusten dame , som står og er egentlig veldig tilfreds…

Om du googler Hellisøy fyr, med i , ender du opp på Fedje.

Der kan du overnatte. Og det skal jeg gjøre en gang, på en fyr, men jeg tror ikke det blir MED en fyr, heller med søstrene suse…:)

Denne fyren kan du ikke overnatte på, men  du kan sikkert ha med telt og overnatte utenfor i nordavinden…

Vel  hjemme etter tur ble det Napoleon

Og da Farmen begynte var disse to det eneste jeg hadde spist  hele gårdsdagen…

Det er svært mye krem, og jeg skal ikke gjøre det på en stund…:)

Februar måned er i år den måneden jeg skal holde meg helt fri for sjokolade og chips.

Jeg har greid det hittil, men selv om jeg spiser sukker i andre former synes jeg det verste er sjokoladen, noe jeg ikke hadde trodd det skulle bli vanskelig å holde seg unna en periode…

Når man prøver å holde seg unna ting, fyser man ekstra mye på det, eller?

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Hei på deg. Så fint du stakk innom meg, for da kom jeg meg endelig inn her også. Noe så vakkert! Ja, jeg skulle også være flink etter jul, men lett er det slett ikke. Her ble det både krem og boller i helga, men nå er det ny uke og nye tak!!!De vottene dine var supersøte! Gøy å få fine strikkearbeider i gave ja. Ha en finfin dag 🙂

      1. Jeg spiste så mye krem at det blir en stund til neste gang…:) Ja, jeg er glad for å få slike strikkekunster, vet det er mye arbeid bak…

    2. Nydelig på Hellesøy , sikkert litt surt nå ja. Jeg hadde planer om å holde meg sukkerfri også. Men så fikk jeg en konfekteske. Den klarte seg uåpnet i 14 dager, men da ble den sprettet. Uff den viljestyrken he he. Ha en finfin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg