Kystpasstur 1 og 2

Solen skinner, jeg drasser rundt på en liten sekk med ulltøy og votter i bl.a…

Det kunne jeg spart meg, for når ikke nordavinden blåser varmer solen der man går…

Første kystpassklipp i en løype bare 5 min. å kjøre til.

Er ikke den fin, denne skjenefloren?

Tror sannelig den ligner litt på et busskur og på  hagehytten min…:)

Jeg er på Anekletten tursti forresten…

Noen bilder fra førstetur. Og for de som tviler. Det ER skog i Øygarden…

Når jeg har unnagjort første tur tar jeg like godt å kjører 5 min. en annen vei og får mitt 2. klipp for dagen. Stråene i dette vannet skifter farge og form etter årstidene, og er et syn uansett årstid…

Sitte her ved Dethloffhytta og se kveldssolen har jeg gjort før, og det er i slike stunder jeg føler meg veldig heldig som bor her ute i havgapet. Så mye flott natur i så kort avstand hjemmefra…

 

4 kommentarer
    1. Det ser virkelig flott ut der i ditt område ja ♥ Heldig å bo sånn til 🙂
      Fint å kunne komme seg ut i frisk luft. Og nå når det er vår og snart sommer, så er det jo enda kjekkere.
      Kos deg og nyt helgen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg