I Bergen med mål og mening…

Sjekk Bergen gårdsdagen da…

Nærområdet der søster bor er det vakkert på fine høstdager…

Jeg hadde ærend i Bergen i går og som mange vet så er jeg litt nevrotisk når det gjelder bykjøring…

Spesielt når man må kjøre i verste trafikken, og det måtte til i går da jeg var på utkikk etter baderomsfliser…

Da var jeg lykkelig når søster hadde anledning å være med og fortelle meg hvor jeg skulle kjøre…

Etter utført flisetitting og til  og med tatt ut de jeg skal bruke på nytt bad, synes jeg det var en god ide å ta en tur rundt lille Lungegårdsvann i finværet. Søster hadde tid å være med der også (slik kan det være tid til midt på dagen når man jobber i helsevesenet begge to…:)

En ny skulptur rundt vannet. Fin var den i sol hvertfall-skinte så flott.

Her er jeg i lånte solbriller og eple i kjeften som er tatt fra hage midt i byen. Hage mellom byblokkene er en flott ide og parsellhagen der  min søsterfamilie bor huser også et epletre.

Jeg “kommanderer” søster til skyggefotografering.

Var ikke enkelt, ser så enkelt ut når frodith gjør…:)

Fin gårdsdag, med både mål og mening, og takk til søster som hadde tid på en tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg