Gi meg MER TID TAKK…

Ikke verst å våkne til etter mørkets frembrudd når man finner denne leveransen…

Honning til de neste månedene, både til mor og meg- for hun tenger nok mer enn sitt “halve glass”…:)

Tror nok hun fortsetter med både å leve og spise honning…

Det er en søster som står for leveransen, det var  mens jeg sov i dag…

Julekakene startet jeg med til morgenkaffen kl 17. Tusen takk!

Det har blitt 2.søndag i advent og jeg kjenner litt julestress allerede…,

når jeg får bilder av ferdigpakkede gaver og ferdiglagede julekaker…

Jeg ønsker meg mer tid i desember!

Denne uken har jeg  blant annet fartet til og fra jobb, drevet ambulansekjøring med mor…,

letet etter en forsvunnet lysestake på loftet…

planlagt julegavekjøp…, fått unna litt

og vært mor sin høyre hånd her hjemme.

Hun bruker tiden på å komme seg etter en stor operasjon…

og når man er vant til å greie seg selv på alle måter, er det ikke enkelt å være hjelpetrengende til “alt”…

Tiden går uansett hva man bruker den til og i kommende uke har jeg planer for hver dag.

Så spørs det om det dukker opp noe uventet bak neste sving…

krysser fingrene for at det ikke gjør det.

GOD 2. SØNDAG I ADVENT!

 

 

 

3 kommentarer
    1. Føler jeg skjønner…tiden, det en vil rekke, sin egen timeplan og det å hjelpe andre. Mellom jobb og begrensingene av timene i et døgn. Håper du husker å ta vare på deg sjøl. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg