chondropati, hydrops og slikt…..

 

(Bildet er lånt)

Etter å ha sett i postkassen en tidlig morgen da jeg kom hjem fra nattevakt, fikk jeg litt hjerteklapp av å finne brev fra legen.

Tenkte at det kunne slett ikke være noe hyggelig…..

Det var svar fra en MR undersøkelse av en hofte jeg har så vondt i.

Jeg satte meg ned og leste det før jeg skulle legge meg og det eneste jeg fikk ut av dette brevet var latterkrampe….:)

…..”uten holdepunkt for labrumpatologi eller chondropati. Ingen hydrops…..”

Og så var her noe om høyere fettinnhold i ventralt høye gluteus…Hmm, tenke seg til at jeg skal ha høyt fettinnhold der….:)

Ja, ja, jeg dristet meg til en E-konsultasjon hos legen i dag, noe jeg ikke har gjort før…..

Der skrev jeg bl.a at jeg ikke visste helt å tyde dette her, men regnet med at det ikke var altfor galt fatt, og håpet at det kunne kvalifisere til en henvisning til Naprapat…..

Der kan man kanskje få noe behandling og tips om øvelser som kan være bra å gjøre, eller som man IKKE skal gjøre, så jeg håper han kan ordne det for meg…

Sier som Timbuktu, ja jeg liker den rapsangen, selv om han er svensk….:)

“Det ordner seg

Det gjør det alltid……

Det kommer fiksa seg til slutt……”

God hofte-dag til alle…:)

10 kommentarer
    1. Fin den sangen ja :)) Sånne legebrev er ikke lett å skjønne seg på.. men jeg regner også med at man får beskjed om det er noe som er viktig å vite…men man lurer jo så jeg pleier ofte spørre neste gang jeg har legetime :)) Om du har store plager (som du vel har når du har tatt bilder) håper jeg du får time hos Naprapat og at det bedrer seg raskt med behandling <3

    2. frodith: Man skal vel egentlig få en legetime så legen kan forklare tenker jeg, er i fall ikke for vanlige folk å tyde et slikt brev….:)

    3. annebe: Ja, jeg gidder ikke gå rundt med slike smerter om det kan gjøres noe med, som å gå til Naprapat…..Det “årner” seg nok….:)

    4. Jeg har prøvd å google……vet ikke om det hjalp meg noe særlig. Men ønsker lykke til og at du får hjelp for en vond hofte. Vondter er ikke noe å samle på. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg