LITT FUKTIG KAN MAN SI….

I kveld har det faktisk vært litt befriende å lese mange andre bloggere rundt omkring i landet som på ulike måter har  uffet seg over været. Jeg hadde egentlig bare tenkt å parkere meg under et pledd med noe lesestoff ,og pc og tv i nærheten da jeg stod opp utpå ettermiddagen, men så tenkte jeg på alt jeg hadde å gjøre denne uken. Derfor  ignorerte jeg hele været og dro til Plantasjen,  der det var god plass i dag. Jeg fikk “røsket ” med meg noen planter med mer . Vel hjemme igjen har jeg plantet litt i altan kasser på terassen ,men gjemt  de så godt jeg kan  for kuling og regn som kommer i morgen. Er egentlig godt fornøyd  med å få gjort dette i dag. Det er jo  under en uke til 17-mai…..

12 kommentarer
    1. Så flink du har vært. Har hatt kuldegrader om natta til og med natt til søndag så har ikke planta noe i år. Orker ikke se de bare dør. Men flott det du har gjort! Herlig.

    2. Litt av et regnvær på det bildet der :))Fint å ha litt blomster klart til helga..men det lille jeg har kjøpt enda..står inne på stuegulvet…bare ute til “lufting” når sola titter frem innimellom :))Er liksom ikke så stas med blomster i regnvær …Fortsatt fin dag :))

    3. Godt du fikk i hus noen planter da, midt i flodbølgen 😀 Men den har du vel titt og ofte kanskje 🙂 Har vært skikkelig regn her i dag også 🙂 Men nå opphold, så nå går jeg hjem:-)

    4. Så kjekt å få litt blomster og farger rundt omkring utendørs. Det får ikke jeg gjort før 17. mai i alle fall. Men har heldigvis et bed i hagen som bugner av fargerike vårblomster. Er glad for det 🙂 Ellers får resten vente litt 🙂 De fleste kikker ikke innom hos meg likevel den dagen der 😉
      Nyt alt sammen. Det er en virkelig fin årstid, regn til tross 🙂

    5. Eva: Hagebed er det fineste, i alle fall om du har en fin solplass til hage. Og sommeren er lang…det satser i alle fall jeg på, så man har tid nok til å stelle med blomster

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg