HØY KARBOFØRING- MÅNED…

Tror det må være mai som er den måneden jeg spiser aller mest karbohydrater… Med flere store dager som feires blir det slik, og jeg spiser mye kaker når anledningen byr seg…:)

Denne kaken var blant mange andre på konfirmasjonssøndagen som var. Det er en” helt alminnelig” sjokoladekake, men jeg synes den var så gøyalt pyntet…

Før kakene var det koldtbord, og siden jeg ikke spiser kjøtt eller fugl var det likevel rikelig for meg å velge i…

 

Ser kanskje ut som en løe…:), men det er kirken på stedet. Vi bodde bare noen meter fra, så det var svært lettvint på alle måter. I kirkekjelleren var også lokalet der vi feiret konfirmasjonsdagen  til den unge mannen, som er min nevø.

på slutten av dagen dro mange av oss hjem til min søsterfamilie, og fortsatte å være sammen, for det var en svært sosial helg…:)

Her har familiekatten deres lagt sin elsk på min nyinnkjøpte bil…

På hjemveien kunne jeg bare nyte utsikten siden min sønn var sjåfør.

Jeg skulle bare ønske å få noen bilder av alle de utrolig fine små lammene som var overalt…

Nå venter jeg på mor , hun skal overnatte hos meg.

Det er allerede dags for en ny helg med feiring. Og vi må ut å fly i morgen tidlig…

Dåp denne gangen…

5 kommentarer
    1. Sikle..kaker som er så godt..og så tåler jeg det dårlig nå. Ser fordelen også med det da, men…🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg