UTE er det himmel, mens inne…

Ute er det himmel om dagene, gårdsdagen var blå, grønn og gul…og det var heldigvis anledning til å være mye ute med barnebarn…

Inne i underetasjen , der jeg til vanlig oppholder meg mest, ser det slik ut…

Oppussing er blitt rehabilitering.

Jeg lurer på hvor lang tid det tar, før jeg igjen kan ta i bruk denne etasjen…

Det jobbes i alle fall på , og inntil videre har jeg flyttet tingene mine “overalt”.

Mor sier at vi trenger kart og kompass snart for å finne frem innendørs….:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg