Tur til byen i et ærend…

Selv om jeg bare bor 12 minutters kjøring fra Bergen sentrum er det ikke ofte jeg tar turen inn til byen…

Jeg har alltid et ærend…

For noen dager siden spaserte jeg gjennom byen, og måtte bare stoppe opp og ta noen bilder , for byen er virkelig nydelig nå.

Og spesielt når solen skinner…

Så ærend eller ikke, en spasertur gjennom sentrum er en fin opplevelse i disse dager.

Ærendet mitt denne dagen var møte i banken og overtagelsesprotokoll.

Det tar tid å selge bolig , selv om min bare lå ute noen dager før den ble solgt, så er det likevel en lang prosess.

Nå skal jeg bruke neste måned på å få tømt boligen min og vaske ned, og jeg trenger den tiden for mai blir en travel måned på alle måter…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg