To 5 eller fem 2 ..?

Har du prøvd 5/2…

eller var det 2/5…?

Det er en diett har jeg forstått…

der man spiser vanlig 5 dager i uken og litt for lite 2 dager i uken.

Jeg lurer på om jeg må ta en ny vri…

prøve å spise chips kun 2 dager i uken i stedet for 5…:)

Såpass må man vel greie…

Her ligger det to luer klar til avlevering, men jeg vet ikke helt om noen av de passer…

Han som skal få de kommer på farmorbesøk i dag, så da får han værsgo prøve de…

De er strikket i samme størrelse men med ulikt pinnenr. Derfor er jeg så spent på om han kan bruke en av de i alle fall…

 

Dagens middag for meg er vegetarkaker. De besøkende og mor skal få noe litt mer avansert…

og mens jeg er inne på vegetarkaker, så kan jeg fortelle at det tar ca en halvtime å lage og steke de. Farsen blander du bare med det samme du bruker til kjøttkaker. Så ikke fortvil om du skal lage middag til en som ikke spiser kjøtt, det finnes mye å velge mellom etterhvert og er ikke vanskelig å lage. Tilbehøret blir jo det samme som for kjøttetere.

 

Til dessert/kaffe i dag har jeg laget noe jeg er spent på hvordan smaker. Oppskrift på ostekaken er det en kokk oppe i nord som står for…

og smaker denne her like godt som vanlig ostekake har jeg bestemt meg for å bestille noe av alt det flotte kakestesjet han selger…

God søndag og god morsdag!

7 kommentarer
    1. Har prøvd dietten ja, men tror det ble rimelig kort forsøk. Så fine luer, håper begge passa. Det er mye godt i vegetarmat. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg