Ting tar form, og krigeren greier jeg…

Det begynner å ta form, både det som skal bli til baderom og resten av kjelleren…

 

Jeg synes det tar sin tid, og nå sover jeg best på dagtid når jeg hører at det er folk som er i aktivitet nedenunder…

Da går det hvertfall fremover…

Er jeg lei av bråk og om det er vær til å gå seg en tur, -selv om det er alene med musikk på ørene…,

så liker jeg å gå hit. Å stå på broen og nyte utsikten…

det tar ca. 45 min en vei og er en passelig ut- å -gå- tur.

Nå har det regnet og blåst rundt ørene noen dager og jeg har holdt meg innendørs så mye jeg kan, og heller vært noen dager på det treningssenteret jeg har begynt på. Gulroten min er badstuen der. Tenker å bruke den endel i vinter, blir ikke så støl etter  trening da.

En av kveldene prøvde jeg ut yoga, og det var ingen overraskelse at det bare var damer der. Eneste mann var instruktøren.

Jeg synes det begynte vanskelig, fordi vi måtte stå lenge i posisjonene, men det kom seg utover timen. Jeg ønsker veldig å trene yoga fast og tenker å bli med flere ganger. Heldigvis var det flere enn meg som strevde litt, for når man har en dyktig mannlig yogainstruktør som viser posisjoner som han så grasiøst og nydelig får til, og vi står der og sikkert ser litt latterlige ut-en del av oss hvertfall-, da skal man ha litt guts for å fortsette…

En av de siste positurene var krigeren, og den dere, den skal jeg si vi greide flott, hele bunten…:)

Så jeg tar nok flere timer og skal øve meg litt her hjemme også…

 

2 kommentarer
    1. Yoga er veldig fint. Får både strekket og pustet. Holder meg til solhilsen nesten hver morgen. Har også gått noen ganger til ei som gir timer. Tror på yoga :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg