The past has no power…

Dette kom i mine hender etter et valg mellom mange akvareller jeg fikk lov å velge mellom…

Det var noe som skulle gies bort via finn det ble litt rift om, noen gamle men fine spisestuestoler .

De hadde selvsagt stått på loftet i mors hus i en evighet, og da var det på tide å bli kvitt…

Da var det noen av de interesserte som ville gi en akvarell han hadde malt, og ja, vi slo til…

Jeg valgte ut dette men visste ikke om teksten som stod på før kunstneren gjorde meg oppmerksom på det…

“The past has no power over the present moment”

Nå sitter jeg og venter på noen som er for sene til å hente glassbordet mitt som fremdeles ikke er solgt.

Min datter vil svært gjerne at det skal bort, så hun satte ned prisen…:)

Det er dette.

Ja, ja, de har enda ikke kommet så kan jo tenkes at jeg må beholde det…

6 kommentarer
    1. Spennende akvarell. Den likte jeg. Ja, det er rart når man vil bli kvitt noe og ingen henter det. Noen ganger er det ergelig, mens andre ganger får jammen tingene en ny sjanse hos meg. Ha en fin dag videre 🙂

    2. Den teksten på bildet har jeg hevdet hele tiden og fått litt motbør for det 🙂
      Glassbordet syntes jeg var veldig fint jeg da, men er vel litt langt å kjøre for å få ta på det. Glassbord er litt skumle når man står bøyd over og pusser for den som bor der i glasset er det virkelig meg :)) Vi hadde et for ca.10 år siden.

      1. Jeg tok teksten til meg…, og synes den passet fint… Men min datter som skal få bildet, hun har vært god å ha med alt som kulle selges eller gies bort i denne tiden…
        He, he , det har jeg aldri tenkt når jeg pusser glassbord, jeg gjør det vel ikke grundig nok…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg