OM GUBBER og hjorter som ikke vil forstå…

I min hage i dag, etter tur med musikk på ørene ,treffer jeg på denne…

Den mesker seg med noe godsaker den har funnet, og jeg må se om jeg kan sette opp en sperring her…

Det er jo mange nye løker på vei opp som kan bli tråkket ned…

eller spionere på den ved skumringstid , da den er “frekk nok” til å spasere inn i hagen min…

Da jeg kom inn og satte meg ned med kaffe og is etter spaserturen i dag, holdt jeg nesten på å få kaffen i halsen…

Jeg satt og skrollet på tv2.no sin side og finner en steike god kommentar skrevet av Mathias Fischer om gubber som bare ikke vil forstå…

Tommel opp for han!!!  Tusen takk unge mann for at du sier det så genialt . Og enkelt…

Jeg linker ikke, det finnes lett tilgjengelig på nett, og jeg skal ikke ha på meg at jeg er en sur gammel rødstrømpe-feminist-drittkjerring…

Eller egentlig så driter jeg i om noen synes det!

 

Og hjorten…

Jeg  stoppet opp, tok mange bilder , men hva skjedde…

Den bøyde seg og spiste videre selv om jeg bare var noen meter fra…

helt til jeg jaget den bort…

Er det det man må gjøre med gubber som  bare ikke vil forstå også?

 

4 kommentarer
    1. Herlighet som det går for seg hos deg da! Tenk å ha hjorten så nær. Det er jo ikke gøy når den ikke forstår sin begrensing, akkurat som noen gubber!!! Fine bilder fikk du da. Ha en fin helg, med eller uten hjort!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg