Når ikke gies-bort engang virker…

Jeg har fått solgt eller gitt bort diverse møbler som mor, og som jeg har hatt, i eie.

Dette via finn

men ikke alt er av interesse og blir hentet…

Så hva gjør man?

Her på øyen blir det traktorfrakting til bålet…

Burde kanskje ventet til sankthans, men kanskje det blir ruskevær da…

Ut måtte disse tingene om jeg skulle ha en sjanse til å få  inn mitt…

Søster og jeg lesset på traktoren. Naboen kjørte til bålplassen…

og borte ble det…

Og , ja, bålet ble passet på..:)

6 kommentarer
    1. Blei litt kasting på dynga her da vi flytte..og noe levert på “Maritas”..Fint med bål da..må vel passes ja..men fuktig i bakken her nå i alle fall… <3

    2. Her kjøres sånt til søppelplassen. Treverket går gratis, det andre jeg ser på bildet ditt går som restavfall og betales for. Dyrt? Nei, ikke her.
      Neppe lov å brenne den slags bål midt i boligfelt her.

    3. Det er så kjekt å bo slik til at ting bare kan brennes opp. Jeg hadde en skikkelig opprydding i vår, da ble det stort bål. Og som du sier, ingenting igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg