Mangler gulv , men har fått gaver…

 

vegger og tak på plass og nye vinduer på soverom, lys i takene , men mangler gulv og dører …

og loftsluke da…

Tar visst enda en stund før jeg kommer meg på loftet, for der er sperret av til gulvet kommer på plass.

Jeg skal prøve å smøre meg med tålmodighet…

Tenkte dele litt fra gaver jeg fikk til min store dag. I tillegg til pengegaver og gavekort , fikk jeg mange og helt forskjellige gaver…

Se hva jeg fikk  fra to barnebarn, et hjerte av Ametyst stein. Som dere ser er jeg glad i Ametyst, den største steinen der er også gave de to kom med en gang.

Søster som var med på langtur i sommer, strikket pilgrimsvotter til meg. Jeg kommer garantert bruke de i vinter, selv om de er så fine at jeg skulle hatt de bare på utstilling…

Hjemmelaget tyttebærsyltetøy som var veldig kjærkomment, da jeg var så uheldig med tyttebærjakten min i år…

Spisende og drikkende av mange slag…

 

Lysfatet kjøpte jeg selv fra gavekort jeg fikk

Hva med å finne på å gi meg mange kg med kokte krabbeklør som ligger i frysen og venter på å bli fortært…:) Jammen er det mange som har vært oppfinnsomme når det gjelder gaver!

Kaffemaskin, nei jeg hadde ikke det fra før…

Dette hadde jeg bruk for, men venter til gradestokken kryper litt nedover

Disse tok jeg på med engang jeg fikk, for jeg passer på å alltid holde meg varm på føttene selv om jeg fremdeles er litt varm i topplokket…

og en søstertøysegave , der noe var myntet på en historie for noen år tilbake..:)

 

6 kommentarer
    1. Så gode, fine og artige gaver du har fått. Og så er jeg overrasket over at du er kommet opp allerede, skjønner det går framover i fint driv. Men kan tenke meg du gleder deg veldig til alt er ferdig. Ønsker deg en ny og fin uke. 🙂

      1. Ja, var virkelig både nyttige, ulike og artige gaver. Ja, gjett om jeg gleder meg, mest for å slippe å ha arbeidsfolk gående …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg