Må man ut for å gå inn eller bare “holde seg heme”….

Skal man virkelig måtte ut når tåken henger nedover fjellene og det regner trollkjerringer…?

Jeg har diskutert med meg selv  en time nå og blir liksom ikke helt enig i hva som er det beste.

Ut å gå er uaktuelt, men det var det treningssenteret da. ..

Som ikke frister i det hele tatt fordi  jeg etter oppstått nattevakt bare har lyst å legge meg under ett pledd og bli der til jeg skal legge meg igjen…

En gulrot er å stikke innom og kjøpe med sushi etter trening.

Vet jeg trenger det, må jo trene opp formen til en tur til sommeren, der jeg virkelig får utfordret meg fysisk.

Og psykisk, tror jeg…

I går måtte jeg ringe og be de ordne “kallesjen” på terrassen min. Det hadde nemlig forflyttet seg dråper helt ned til et av soverommene nede. Undres hvor mye de må ta bort for å legge nytt terrassegulv og vegger. Her ser hufsete ut, både værmessig og annet…

Kanskje jeg skal ta den treningen, eller blir det under ett pledd i sofaen…?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg