Kanskje jeg får taket i hodet…

Ny utsikt fra kjøkkenvinduet…

Her jeg bor nå, i barndomshjemmet  og sammen med mor på litt ubestemt tid…

Vi er litt uenige om hvor lang tid det tar før leiligheten hun skal flytte inn i blir ferdig…

Og hun er heeelt overgitt over alle tingene jeg har og som vi har store problemer med å plassere…:)

Mye må opp her på loftet en stund og loftet har god plass…

Jeg tenkte at ute av øye…

Helt til mor klatret opp og så all “baggasjen” min som jeg hadde plassert…

Da utbrøt hun at nå var hun redd vi kom til å få taket i hodet snart…:)

Jeg satte meg sporenstreks ned på loftskanten og lo så tårene trillet…:)

Nå får jeg ta dagens siste økt med å rydde vei inni huset for det er fremdeles svært mye som skal på plass…

eller lagres på loftet…:)

 

 

2 kommentarer
    1. Hehe 😀 Ja, best å være forsiktige nå 😉
      Jeg har inntrykk av at de eldre gjerne har mye før de flytter i mindre bolig. Vi hadde en gigaopprydning når moren min skulle flytte fra et stort hus til en leilighet med kun 1/4 plass i 🙂 Ikke var det noe som kunne lagres heller. Og sånn blir det jo når man samler et helt liv 🙂 Det er når man flytter man ser hvor mye man har. Og det vil nok moren din også se når hun skal flytte 😉
      Koselig at du og moren din skal bo sammen en stund da ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg