Kaloribomber og chips i 80-sonen…

 

Etter gårdsdagens bollespising , her på bordet  god og søt hjemmebakst , hos eldste sønn og samboer…,

vel det førte til at jeg ble fysen på alt som er usunt men godt…

resten av døgnet, og like til morgenen etterpå…

Jeg gumlet på søte og salte kaloribomber med ingenting annet fore enn å komme meg gjennom siste nattevakt før noen fridager , eller frinetter da.

Sjokolade og chips fløy ned på høykant resten av natten og til og med i bilen hjemover spiste jeg chips. Det må være noe i den chipsen, for jeg blir fortsatt “gal” om jeg åpner en pakke…

Det er jo ikke normalt å spise chips i 80-sonen , som har en lei tendens til å bli litt mer enn det…

kl 08 om morgenen…, eller…?

Etter noen få timers soving i formiddag våknet jeg opp til folk over alt…:)

Veldig koselig forresten og slik blir det når mor og jeg deler bolig…

Jeg visste jo om det, for noen hadde overnattet…

Da fikk jeg samtidig selskap på runden i ettermiddag-en tur jeg går for det meste alene, og bare når det er opplett. Når jeg kom hjem måtte jeg ta meg en tur rundt huset og kikke på alle grønne skudd som hadde dukket opp i bedene…

I morgen har jeg også noen sosiale timer å se frem til,  det gjør godt på en fridag, ellers er jeg redd jeg hadde sovet til langt på dag…

God kveld og natt, drømme noe fint!

8 kommentarer
    1. Hehe, du trengte nok den raske energien all snacksen ga deg, spesielt i 80 sonen 😉 Må holde seg skjerpet da vet du 😉
      Og så nydelig med krokus….det er vår det ♥
      Nyt frinettene og det sosiale…kos deg masse ♥

    2. Smågodt hendte det vel at ble spist på nattevaktene mine og.,, og i bilen på vei hjem. .. Men potetgull, var nok sjeldnere. Bare hvis det lå igjen noe på vaktrommet etter kveldsvakta… Nyt frinettene!

    3. Spiste ikke boller på søndag..men en is 😊 Ja når man først er i gang med søtsakene blir det fort litt mer…og mer… Klem til deg 💗

      1. Jeg trodde “alle” laget boller og hadde forventet meg et vell av blogginnlegg med bilder, så overraskelsen var stor når det nesten var fraværende…Is er godt det også, helst softis med sjokolade…:)

    4. Så koselig finne deg igjen! Det er lenge siden jeg har vært her inne hos deg. Godt du skrev litt hos meg, så jeg bare kunne klikke meg inn. Så effektiv i det nye året da med proteinkjeks, turer, jobb og alt annet. Men litt potetgull av og til er jo godt!!! Herlig med vårblomster. Nå er det bare å glede seg framover. Iskaldt her i dag, men sånn er bare. Plutselig skinner nok sola igjen. Ha en fin kveld. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg