Jatakk til litt magi…

Jeg tror jeg trenger litt magi om disse skal bli ferdige til jul…:)

Litt magi skulle vel mange av oss trenge nå om dagene…

til alt som skal gjøres og til å holde oss FRISKE

Jeg begynner å få kontroll på disse,

og på søte saker i frys og boks…

Jeg er heldig som har fått tid til å være sammen med noen i storfamilien de siste dagene. Det  har vært  juletrepyntere her,

mens jeg ordnet middag, og mor lå på sofaen og kommanderte…:)

Det står til liv hvertfall…

I går var en hektisk dag, og for flere enn meg. Det var mye folk på julehandling…

Jeg dro til byen sammen med to søstre som jeg pleier gjøre en dag før jul. Så kan vi handle sammen og få  søstertid når vi tar oss en pause…

Jeg kjenner meg heldig som har mange nære og kjære rundt meg, som jeg kan dele “alt” med…

I dag kommer det en liten farmorprins her. Tror han skal få slippe å spise det vi skal ha til middag, selv om han  såvidt har  begynt med fast føde…Lutefisk er ikke for alle, heller ikke for alle voksne…

Kanskje han skal få smake på desserten, den vil han nok like, man kan vel spise dessert når man er et halvt år eller…:)

Ønsker alle en god 3.søndag i advent!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Dessert kan det smakes på 😊 Tidlig krøkes som god krok skal bli! Jeg har et prosjekt skjerf som det også spøker for om blir ferdig til jul. Må nok kanskje tenke litt alternativt der er jeg redd.

    2. Vantene du strikke ser nesten ut som et mirakel, veldig fine. Du har mange rundt det, fullt av søstrer, barn og barnebarn pluss moren din. Dere er mange, men det virker så trivelig at dere holder så godt sammen. Og – en rekker det en rekker. Det viktigste er at det finnes masse tid til å ha kos. Klem <3

      1. He, he, er hvertfall et mirakel om de blir ferdig…
        Ja, jeg kjenner meg svært heldig, spesielt med den store familien min og samholdet oss i mellom.
        Hjelper på når mye rundt er slitsomt…

    3. Så deilig å ha kommet langt med gaver og bakst! Og så satser vi på magi så strikketøyet blir ferdig! Håper du har kosa deg med lille farmorgull! Klem <3

    4. Så herlig da, du styrer på men kose deg likevel, det er vel da man sier man er i flyten 💖. Du gjør det du elsker og det vises . Ha en fortsatt fin adventstid med dine kjære💖

    5. Håper vottene har blitt ferdige..ser veldig fine ut 🙂 Har pakkene under treet her nå..ikke så mange, er bare vi og gutta som er her på julaften 🙂 Deilig bakst ser det ut til..bare å kose seg da 🙂 Lutefisk er litt voksent ja..ikke spist i år, men liker det godt 🙂 God jul til deg og dine <3

      1. Takk for kommentar. Ja, de ble ferdige…:) Høres ut som en rolig og fin julefeiring for dere…
        Du LIKER lutefisk, virker ikke som det er så mange av oss…:)En god jul til deg og dine også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg