Hvor er dere telenor….?

F….H…..xxx…

Nei, jeg banner ikke…

men er så mektig irritert på å ikke være på nett siden onsdag kveld!

Jeg skal ikke skryte på meg å være teknisk anlagt, for der kommer jeg til kort.

Jeg har mobilt bredbånd fra telenor og håpet at det kunne fungere, men flere ganger siden jeg flyttet hit har det plutselig slått seg vrang hele nettet og jeg har måtte resette via operatør fra telenor. Dette har virket helt til nå. Etter å ha prøvd en halvtime med å komme på nett igjen måtte jeg bare gi opp.

Og nå vet jeg sannelig ikke hva jeg skal finne på…, for man kan få både høyt blodtrykk og annet ved å gå og irritere seg slik…

Om bildene har noe med teksten å gjøre?

Ikke annet enn at jeg tross alt ikke angrer på å ha flyttet tilbake til mitt barndomshjem

Selv om det ikke har manglet på problemer med det ene og det andre…

Se bare. Her har jeg fått med en nabo på tur til en topp som jeg ikke fikk lov av mor å gå alene…:)

Vi bakset oss oppover tross høydeskrekk begge to…

Bare å kunne gå en liten tur og se vidt og fritt omkring seg

på natur, sjø, og sol en novemberdag…

Det gjør godt!

7 kommentarer
    1. Veldig fine bilder, skjønner godt du ikke angrer på flytting, fantastisk natur du har i rundt deg. Men morsom illustrasjon til innlegget, ser bokstavelig ut som du speider etter internettet. Og slike frustrasjoner som når nettet blir borte burde en slippe. Det er fryktelig!! Hos meg er det ikke tv om dagen, jeg har plundret og har hatt lyst til å kaste tuneren til pisis…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg