En hel uke uten jobb og regn…

Det nærmer seg en hel uke uten jobb og regn selv om det er helt to ulike ting…

Men jeg har hatt fri i snart en uke, og regnet glimrer så mye med sitt fravær

at mor bare venter på mld. fra kommunen at vi må spare på vannet…

Skulle gjerne gjort som disse to søte her rett utenfor soveromsvinduet mitt…

Bare det beste vårsyn…, eller egentlig inngangen til sommer…

I stedet ble starten på en uke fri dette: Noe å handle…

jeg har hatt mer enn nok å henge fingrene i…

Jeg er pr. i dag grusomt lei av å beise, men det er så godt å ha det nesten helgjort, for jammen tar det tid!

Denne nederste delen fant jeg litt tilfeldig da jeg handlet beis og ville ha ny farge på terrassen…

Genialt å bruke på terrassegulv…

Tur hører med når man har fri og været er ,

ja , turvær…

En søster har tid å være med , det er i nærheten av  der hun bor…

Og på enden av smalaneseturen var det at vi gikk forbi glampingteltet (øverste bildet)

Det kan leies og finnes på Algrøy i Øygarden

og er kanskje et alternativ for noen i ferien i år?

Jeg tenkte litt på å leie det til neste høst, men da trenger jeg ett til…

For man kan ligge og se på stjernene i det, og hvem vil ikke det ?

På bilde nr. 3 med innkjøpene siste uken er det noe jeg brukte i helgen som jeg ikke har brukt siden jeg var liten, men det trenger jeg et eget innlegg om.

Kjenner det i kroppen enda, føler meg helt  mørbanket…

 

 

3 kommentarer
    1. Så fint du har fått det! Du e kjempeflink!
      Ps! Ikkje ofte det ikkje er turvær hjå oss , berre dårlige turklær😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg