En første gang for alt…

Alt er en første gang…

I dag var det min første gang…

til å holde dette vidunderet.

Mitt barnebarn nr.4 i rekken, men første farmorbarn.

Tre uker gammel og farmor måtte i det minste få sin første vaksine før hun turte holde deg i armene…

Jeg er en av de som har blitt litt skjør av tiden med smitte rundt oss. Jeg vil enda en stund bruke munnbind i butikker og andre innendørs steder med mye folk. Jeg skvetter til om noen hoster og nyser på butikken, kan rett og slett ikke hjelpe for det…

Da pappaen din var så liten som du var jeg bare 19 år, alenemor, hadde fått leie meg en leilighet og var tøffere enn toget…

Det kjennes ut som et helt liv siden når jeg står her nå, men føler meg ikke gammel , bare veldig takknemlig og lykkelig over å få oppleve det…

og litt mer skjør …

 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg