Dans om natten og bare middagsspising i et døgn…

Denne her bare måtte prøvesmakes…

Det kunne jo hende at den ikke ble god…

Jeg har aldri laget sjokoladepudding fra bunnen av men måtte bare prøve i går.

Sausen er posesaus…

Middagen står på ovnen og putrer …

Jeg venter eldste sønn og fam. til middag , og selv om solen skinner aldri så mye så er det matlaging i dag.

Aner ikke om raspeballene blir gode, er så lenge siden jeg har laget, men fikk så ubendig lyst på da jeg inviterte til middag…

Dessuten har jeg bare sovet tre timer etter en laaaang nattevakt,med klokkesnuing “feil vei”, men satser på det blir spisende selvom..:)

Vel, middagsspising  var det i natt også, noe helt enkelt som er kjapt å varme, og når jeg tenker etter er det bare middag jeg har spist i et døgn nå, bortsett fra kaffe og sjokolade…

Etter vi har spist her i dag tar vi turen innom mor, med middag til henne.

Så får hun middag hos seg selv mens vi spiser dessert der hos henne…

Matlysten er bedre når man har noen å spise sammen med…

 

I natt var det bl.a annet dans som stod på agendaen…

Det var ikke meg, jeg satt bare og holdt rundt en som var i en krise og strigråt i nesten en time.

Det er direkte vondt å være vitne til, for jeg kan godt forstå at gråtetoktene kommer når man helt har mistet seg selv…

Da kan det hende som i natt, at en ørliten pille…

og musikk av Andrea Bocelli kan gjøre underverker…

Midt i gråtingen stanser hun omsider opp, hopper utav sengen og begynner å danse…

Og danse har hun gjort mye før, hun er helt fabelaktig!

Det var litt av siste døgn .

Nå må jeg se om maten er klar.

God søndag!

 

4 kommentarer
    1. Det er et mangfold rundt deg. Kjente tårene kom, «miste seg selv», det kan virkelig ikke være greit. Tenker disse som har kommet til disse glemseles år, hvordan er det inni dem, når de mest sannsynlig har mistet evnen til å fortelle om det… Ellers håper jeg dere fikk en både god og trivelig middag <3

      1. Ja, det har du rett i, et mangfold rundt meg…
        Ja, en trivelig middag, jeg er veldig fornøyd når det blir spist opp…:)
        Ja, den som hadde visst hvordan de har det inni seg…, men flere evner enda å muntlig fortelle om det, selv om de hopper i tid og har vrangforestillinger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg