Bursdag og en vindfull tur…

Sent i går kveld satt jeg på gulvet og pakket inn dette her. Kikket litt i boken som var “gresk” for meg…

Håper bare 9-åringen  som skal få dette i dag, forstår seg på det som er mellom permene der…

Det andre var jeg heller ikke fornøyd med… , annet enn dongeribuksen. Den var fin.

Det geniale med gave til en 9-åring er å la mammaen få bestemme hva som skal kjøpes, bestille det, og la en mormor bare pakke det inn…

I går var jeg på tur med søster, det var slett ingen langtur, heller litt for kort, for jeg trenger å gå mer…:)

Men det var allslags vær og hadde jeg ikke hatt skravleselskap så hadde jeg ikke giddet gå ut…

Fint når vi la av gårde, litt vind , men her blåser “alltid”…

Var fyren på Turøy som var målet og tross vind og vær møtte vi mange i samme ærend.

Her har det begynt å lage seg til…, tåken kom sigende  mot oss på hjemveien og vi hadde egentlig lagt ut på tur på et helt perfekt tidspunkt.

 

Nå får jeg komme meg avgårde til han som skal feire et aldri så lite bursdagskalas i dag, og se om gaven faller i smak…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg