Bare grønnsaker til selskap…

Fineste kontoret….?

Med utsikt til grønne marker og trær og bare grønnsaker til selskap …

Svensken vet å ordne seg…:)

Samboer til yngste datter tok jobben med på ferie og har kontortid i hagehytten min om dagene…

Der er det fred og ro, ingen skal forstyrre han.

Gårdsdagen var det meldt dårlig vær så jeg hadde planlagt å  drive med litt matlaging gjennom dagen…

Været ble ikke så ille det, men har man planlagt så har man det.

Det ble fiskekaker til middag, fiskeboller til frys og middag en annen dag,

og boller til kaffen.

Senere tok jeg en tur på egenhånd og fikk enda mer i fryseren av disse godisene

I dag tar jeg det helt med ro når det gjelder mat. De andre som er her ordner seg…,

jeg sov litt frempå siden jeg skal jobbe til natten og skal bare hente de som har vært tidlig oppe og

er på førlunsjtur…

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det oser av herlig sommer fra innlegget ditt. Sjøl om du har begynt på arbeid. Det er fin tid for matauk. Trodde først du hadde gjort noe med geitrams, da jeg scrolla ned sida :D.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg