Bare et halvt glass om jeg dør…

Dette ass…

Mitt nye yndlingspålegg.

Kjøpt på en flerkulturellbutikk jeg er innom fra tid til annen.

For det meste kjøper jeg egg og nudler der.

og ris. Men de selger svært mye forskjellig og dette er noe jeg anbefaler om du liker litt sterke saker på brødskiver…

 

Honning, skikkelig honning ,

kjøpt lokalt og levert på døren, er noe annet jeg er veldig glad i.

På brødskiver.

Da jeg spurte mor om vi skulle bestille mer, mente hun vi kunne vente litt …

For om hun skulle leve videre kunne vi bestille 5 glass, om ikke klarte hun  seg med et halvt…

Galgenhumor er en overlevelsestrategi mens vi i spenning venter på flere svar…

 

Dagene er mørke i  mer enn en forstand…

At vi stilte klokken tilbake en time er bare til det verre for meg som jobber mye nattevakter for tiden

Når jeg legger meg er det lyst og når jeg står opp har det ofte blitt mørkt…

Denne leverte jeg fra meg i dag. Den drar til Stockholm med fly om noen dager,

Sammen med litt sjokolade og min datter og en 6-åring…

Ailo, som skal få en” jultrøya” har nok vokst litt når jeg forhåpentligvis ser han ved juletider…

Og for meg et det litt lys i mørketiden at han og hans mamma og pappa kan få litt familie på besøk selv om jeg blir her hjemme…

God november. Måtte den gå fort forbi…

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det er mye godt i en slik butikk. Synd at vi ikke har her på øya jeg bor.
      Veldig flott rød jakkegenser du har sendt.
      Jeg sendte også en eske med sjokolader og gaver til Filippinene. Håper de mottar før jul.

    2. Uffameg – et halvt glass…. får håpe svarene dere får gjør at dere går til innkjøp av 5 glass! November er mørke….. men – vi klarer det også vi! Klem <3

    3. Det hørtes ut som et spennende pålegg 😋 Jeg er jo glad i november og de mørke kveldene, men de ble plutselig veldig tidlig mørke nå. Det går derfor hardt ut over t-lysene om kveldene 😉

      1. Ja, det er virkelig godt!Tror aldri jeg kommer bli glad i november, eller kanskje når jeg får sjanse til å dra sydover engang…:)

    4. Spennende med litt nytt på brødskiva..går mest i ost og egg her.. 🙂 Litt galgenhumor gjør i allefall ikke ting noe verre… håpr prøvesvar blir positivt da.. <3 skikkelig søt jakke … Klem og kos deg som best du kan med november <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg