Bade i sjøen i april! og en litt lei oppdagelse…

Ja, det går an!

Hadde ikke trodd at JEG skulle gjøre det…

Jeg er glad i å bade i sjø men da skal det være varmt nok, noe som er sjelden her hjemme…

Men når man kan starte inne i strilasaunaen…

og bli varm og svett…

Ja da er det bare å kaste seg i sjøen før man på nytt hutrer seg innigjen i saunaen…

og utigjen i sjøen. Slik kan man holde på en stund…:)

Sølvi får posere, det er hun som har lokket meg med for aller første gang…:)

Vi valgte en kveld det var vindstille og fint, ingen av oss skulle på nattevakt, for da finner i hvert fall jeg ro til å bare være…

Stedet her er forøvrig bare noen minutter å kjøre fra meg og jeg tenker at det ikke er siste gangen for min del…

Den litt leie oppdagelsen var på søndag.

Da var vi 4 generasjoner som noen timer hadde det fint sammen.

Selv om det  ikke ble kystpasstur for Magnus med farmor , slik vi hadde tenkt.

Det var den ene dagen det var litt regn og vind og kaldt den uken…

Men vi tok en aldri så liten tur i nærområdet.

Magnus, mor og oldemor på bildet her.

Da vi kom hjem bar jeg litt rundt på småen og vi tok en runde og så ut vinduene.

På marken kunne vi se en skjære som lå, og en som stod og hakket på den ved siden av…,

før den fløy mot treet der skjærereiret er.

Det som jeg har så nær utsikt til gjennom kjøkkenvinduet mitt.

Den på bakken har sikkert blitt påkjørt, de er jo så vågale med å fly for nærme bilene…

Jeg har ikke sett noen aktivitet der etterpå og tenker det ligger noen egg i reiret der som ikke blir til noe…

Men aktivitet er det på hjørnet på taket mitt, der har en småfugl meldt at den låner hotellrom i år også.

Det var en høylydt kvitring da jeg var og skurte terrassen en dag…

Fortsatt gode vårdager til dere, selv om kulden har sneket seg inn en aldri så liten stund…

 

 

 

2 kommentarer
    1. Du er da en tøffing. Flott levert av deg og venninnen din. Nå blir det sikkert skikkelig spreke i våren!!!! Men trist med fuglen da stakkars. Men nå har den vel gått til de evige jaktmarker…… Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg