ALDRI SÅ LITEN SNIKTITT…

Det forrige innlegget var fra utsiden av huset, og jeg hadde jeg lyst  å vise fornyelsen jeg har gjort på innsiden da jeg flyttet opp i huset. Bodde jo i underetasjen de tre første årene, og da jeg flyttet opp hadde jeg lyst å gjøre NOE nytt…

Det var egentlig  for det meste ferdig  i høst.

Her er fra inngangspartiet, og

slik såg det ut da det var på gang…

Jeg fornyet både tak, gulv , vegger og innedører, samt belysning.

Inne fra soverommet ved ett av vinduene der. Ser ut mot gangen og til skyvedøren inn til kjøkken.

Sengen er en 180 seng. Ikke fordi jeg trenger det, men jeg liker en stor seng. Og siden jeg ikke har noen mann ved siden av meg er det plass til “alt”, ja F.eks klær…:)

Jeg fornyet helt inngangsparti og to soverom. To soverom  ble til ett, da jeg tok bort  en dør som ble vegg mot gangen og gjorde litt om på innearealet .Dette så jeg kunne få et “walkin” som jeg hadde ønsket meg…

skyvedør fra soverom og inn hit.

Veldig glad for at eldste sønn hjalp meg med å planlegge løsning og sette opp dette. Fra Ikea.

Forøvrig er både tak, vegger, gulv og to vinduer fornyet her.

På disse to rommene sov her vel på det meste 5 personer. Jeg lå i etasjeseng med en av søstrene mine…:)

Vel, det var en aldri så liten sniktitt.

God Søndag.

 

9 kommentarer

Siste innlegg