JEG VIL HA noe gult…

Ønsker meg så veldig akkurat denne her…

Den er så fin…

og GUL , og man kan gå med den hver dag, siden man bor i Bergen…

Jeg hadde tenkt å bestille på nett, men heldigvis gikk jeg og prøvde den i butikk i går …

For den blir ikke min!

Jeg kler rett og slett ikke gult, og jeg kan bare si at det er utrolig irriterende, spesielt når man har så lyst på akkurat det . Et gult klesplagg.

Mulig jeg prøver igjen , kanskje en gul genser som jeg kan gjemme inni noe blått…:)

Akkurat nå venter jeg på søster. Håper hun ikke har forsovet seg i middagshvilen sin, for vi har tenkt å spise litt søte saker og skravle litt før jeg skal på nattevakt…

20 kommentarer
    1. Den var kul og gult er fint.. Ut i fra bildet av deg i profilen , syns jeg det ser ut som det var en kledelig farge til deg..men om du prøvde den og ikke ble fornøyd er det jo bedre å vente til en finner den rette gulfargen..er jo veldig forskjell på fargetonen <3

    2. Det er sikkert NOEN gule klær du kler, kommer an på gulfargen/tonen. Jeg kler IKKE de sennepsgule greiene, blir blek og fæl. Og ikke sitron-gul, men litt sånn solsikke, varm gul tror jeg at jeg kler. Du kler sikkert NOEN toner du også, det gjelder å ikke gi seg 😀

    3. Jeg er enig med kommentaren over, tror gult ville kledd deg godt! Men siden du ikke følte denne var rett, hva med å prøve oker, eller senepsgul? Det er jo så in nå!

    4. Innimellom så blir ikke ting som man har tenkt, godt du ikke kjøpte på nettet. Det er ikke alltid like lurt. Jeg har bestilt noen julegaver på nettet, så får vi se hvordan det ser ut når det kommer 😉

    5. Lillian: Ja, jeg er glad jeg prøvde først, de koster jo litt…Ikke ofte jeg bestiller klær på nett, jeg liker å prøve først hvertfall

    6. Kanskje du er som meg – kler best de kalde nyansene? Jeg kan i alle fall ikke kle meg i gult – blir så blek og stusselig, atte! Tror du er en “Vinter”. Husker du hadde tatt bilde av deg i en blå kjole, og den var du flott i!

    7. Var den ikke fin til deg?? Du ser ut som du burde kle gult… Skjønner godt du kunne tenke deg denne. Drømmer litt om gul regnjakke, litt slik minnene fra 70-tallet. Men jeg har ikke prøvd, bare sett på…og regnjakken skulte tilbake :)))). Men gul genser inne i blå regnjakke høres også fint ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg