RØMMER litt en uke….

Kanskje drikke denne her til helgen igjen…

Det er hvertfall fortsatt sommer der jeg har tenkt å dra på fredag…

Torsdag reiser en søster og jeg til en tredje søster i Stavanger, og fredag morgen er vi på vei…

Bort fra dette:

Hele tre dager med mer en  30 mm nedbør…

Kofferten er pakket og vi drar hit med disse vær-og  sommertemperaturene:

Kypros- Agia Napa.

En uke-  3 søstrer, der vi bare skal late oss som best vi kan, og lade batterier til vinteren som kommer…

Som vi pleier hvert år i september…

Og ja, jeg gleder meg!

 

9 kommentarer
    1. Dere må NYTE!!! Og tenker dere vil også :). Iskaldt her nå da jeg kom hjem fra jobb. Må pakke i kveld, og litt varmere dit jeg skal – men ingen sommer. Ha en fantastisk uke alle tre <3

    2. Her er kofferten pakka alt! Skal bli vidunderlig godt med ei heil ferieveke med søstrene! Me er heldige😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg