MIMREBILDER mens vi “drukner”… (augustferie 3)

 

 

En uke bare…

siden jeg kom hjem fra denne herligheten…

At jeg har hatt sen ferie i år har gjort en av mine “pytonmåneder” i året mye lettere….

Vi bodde en 10-minutters kjøretur fra Faliraki sentrum, og en av dagene dro vi inn der for å handle noe, spise noe og se oss rundt. 

Vi tok en titt på stranden også og på meg virket det som Faliraki sentrum er mer for ungdommer og ikke for slike som meg som vil ha det litt “stilt rundt ørene ” når jeg ferierer….:)

På denne restauranten var vi og spiste, men det var den blå himmelen jeg tok bilde av her i skumringen. Helt fantastisk farge.

Mette ble vi, men jeg må si Rhodos skuffer når det gjelder vegetarmat til middag. Heldig for meg at jeg spiser fisk og sjømat….

Lunsj på stranden derimot…og med all den tzazikien…Pur glede for øyne, munn og mage.

Vi spiste middag to kvelder på hotellet, buffetbord . og med et dessertbord som var så overdådig at det var umulig å ikke forspise seg….

Her er bilde fra terrassen, der jeg etter å ha vært på stranden x antall timer drakk kaffe i skyggen. Den ene koppen er sjokolade og nøtter i, noe godt skal man ha til ettermiddagskaffen også….:)

Tar med noen flere bilder fra rommet

Rikelig med plass for bare meg…

 

sjekk den taklampen da…

Jeg bare MÅTTE kjøpe meg denne Rhodos-kjolen. DEN blåfargen! Tar den nok med neste gang jeg drar på Rhodos-ferie…

Om tre uker er jeg i gang igjen med ny ferieuke. Må bare jobbe som en gal først…

Da er det vår årlige søster-september-tur…

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Det så herlig ut, både dessertene og rommet. Og du er SMELLVAKKER i den kjolen! Ja, du er fin i andre gevanter også, men den der tok kaka! Snakk om å kle kongeblått!! 😀 Godt at du kan glede deg til en tur til snart! 😀

    2. Så masse fine bilder fra din herlige ferie! Tida til neste ferie går nok fort for deg får vi håpe. Det blir moro med søstertreff igjen! Klem <3

    3. Så fine bilder, flott rom dere hadde :)) nydelig kjole – flott farge til deg 🙂 <3 ja imorgen er det en uke siden vi kom hjem fra Hellas også, savner sol og varme.... :))

    4. Ojjj. så helt herlig perfekt ut 😀 Skjønner at du må ha sånne pustestunder, selv om jeg ikke vet hva du jobber med, så hørtes det “Andpustent” ut 😀 Lykke til frem mot neste pustepause. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg