AUGUST FERIE (1)

Litt kjipt…

å komme hjem fra ferie når man har hatt denne utsikten fra frokostbordet i en uke…

Skulle gjerne vært her lenger, men det ble en uke på Rhodos for denne gang…

Etter frokost, klokken 08 om morgenen,- Kalimera forresten…

var det bare å hoppe i badetøy og ta med seg det man hadde bruk for de neste timene

 

Bare en aldri så liten svipptur bortom her for å hente med seg strandhåndkle før man tok steget ut i ikke-gjøre-det-skapte-grann-timer

En av fordelene med å bo på fint hotell er at man slipper å ta med strandhåndklær. Man får de bare overlevert på vei til stranden av en hyggelig ung mann. Men man må huske å ta med seg riktig kort…..:) 

Det er også en fordel å slippe å betale for god myk strandstol og parasoll til bruk i så mange timer man “orket” være på stranden…

Jeg har forresten kjøpt meg ny frokostkjole på Rhodos…

Øver meg på selfie i speil. Er mulig jeg må gå i lære hos  karidansen…, 

jeg synes hun er så flink å få det til.

Tar med noen bilder fra hotellet. Rodos Palladium hotell i Faliraki.

Helt nydelig å kunne bo her en uke.

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg