Jeg drar sydover en uke…

Det er godt å pakke kofferten når det regner rundt ørene det meste av dagene….

Jeg gleder meg til å tilbringe dager i solen og i sjøen og bare ikke gjøre “det skapte grann”….

Rhodos-Faliraki er det som venter. Jeg har vært på Rhodos ulike steder før, men ikke her.

Er det noen som har vært i Faliraki så hører jeg gjerne….

Fjerde bok i serien Syv søstre leses først, forøvrig en serie man bare MÅ lese om man først har begynt….

Jeg skulle ønske å komme til destinasjonen om kvelden og bare legge meg , men i stedet må man opp midt på natten for å begynne reisen.

Så i kveld blir det tidlig kveld, jeg vil ha så mye som mulig ut av ferien min.

Ingen sove-bort timer mer enn høyst nødvendig de neste dagene…….:)

7 kommentarer
    1. Da får du kose deg masse 🙂 Veldig ryddig pakking da..hehe.. Har vært på Rhodos men husker ikke hva det het der..i gangavstand til gamlebyen i allefall :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg