Fridager høyt og lavt…..

Lenge siden jeg var på toppen her

Men da min datter foreslo tur i kveldingen, ville jeg ikke si nei….,

 hun hadde tross alt vært på jobb, mens jeg ikke hadde gjort annet enn å male litt…..

Det er sunt å få pulsen opp , og det er mange veier til Løvstakken , et av byens høyeste fjell (477 m.0.h.)

I dag, eller rettere sagt , i går, klatret vi nærmest opp, en vei jeg ikke hadde gått før og aldri kommer til å gå mer. Tror jeg…

Men det er godt å komme seg til topps og kjenne at hjertet holder…..

Dette hjertet ligger på toppen av Løvstakksfjellet, men jeg kjenner ikke historien…..

Dagen før latet jeg meg her igjen. Et for meg, fornuftig sted å være når det er 25 grader og jeg har sjansen….

Trenger ikke ha med stol. Sitte kan man gjøre i terrenget…

Noen timer her, nesten alene, og jeg drar hjem med et smil rundt munnen, og kjenner hvor heldig jeg er som kan jobbe om natten, kjøre 40 minutter og finne “min plass” her for en stund.

I morgen er siste fridag før arbeidshelg, og siden jeg ikke har giddet  å strekke ut etter turen ,er jeg redd for at jeg kommer til å kjenne det “all over” i morgen.

Jeg setter vekkerklokken på 11.30-med en gang. 

Håper alle drømmer noe kjekt…..

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. For en flott utsikt :)) Sikkert tung vei opp ja..men som du sier fint å kjenne hva en klarer ..og å komme til topps :)) Så nydelig ut i finværet der nede ved vannet.. <3

    2. annebe: Ja, jeg kommer nok til topps flere ganger, bare en annen vei. Er fin tur å gå.
      Ja, ved sjøen er mitt aller beste sted ved varme temperaturer….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg