Strikketøy , snakketøy og annet tøy……

Om du ser godt etter så ligger her en pus her som nesten går i ett med omgivelsene…:)

Tar en frihelg fra henne.

Men skal jeg ta med strikketøy eller snakketøy eller begge deler……?

I morgen drar jeg avgårde sammen med noen søstrer. Heldigvis slipper jeg å kjøre etter nattevakt. Liker ikke å kjøre langdistanser heller, så er glad jeg får være passasjer…..

Det blir nok mye bruk for snakketøy, og helt sikkert en del strikketøy.  6 søstrer alene en helg…..

Vi skal møtes hos lillesøster denne gangen. Hun er øyboer og bor på Fogn utenfor Stavanger.

Vi har fått beskjed å ta med turtøy og badetøy. Bade håper jeg å gjøre siden hun har innendørs svømmebasseng,  men jeg er ikke sikker på om jeg trenger ta med turtøy….? 

Snakketøy får jeg hvertfall bruk for……:) og kanskje jeg må begynne på ett nytt stykke strikketøy i natt på jobb……

Glede meg gjør jeg!

Heldigvis kommer studenten og passer pus her hjemme. Jeg må bare huske å si at hun liker å se  på Animal planet

7 kommentarer
    1. Ha ha en katt som liker å se dyreprogram på tv 🙂 Kos deg masse sammen med søstrene dine. Regner med at du får snakket mer enn du får strikket. Nyt helgen 🙂

    2. Ja bortsett fra di hvite potene var det ikke lett å få øye på den katten..hehe.. Så kos med søstre og snakketøy og strikketøy…og alle andre tøy..hehe…Tenker det blir trivelig jeg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg