Syden og snø….

I slutten av mai drar jeg her….

Det kjennes godt med slike bilder når det er dette været utenfor vinduet i dag. 

 

 

Men de siste ukene har jeg kunne gjøre det slik her hjemme

Utespising flere dager i mars måned… Selv om det var kaldt, så varmet solen.

Nytter ikke å uffe seg for mye over snø i april, men jeg liker det virkelig ikke…..

Ikke engang pus vil gå ut, enda den har fått egen inngang og kan komme og gå som den nesten vil….

Her en dag ble den jaget høyt oppe i et tre av nabokatten, så den vegrer seg sikkert av den grunn også.

Ikke lett å være ny i gaten og skal finne sitt revir….

Jeg må finne frem noen flere bilder fra Fig tree på Kypros, der jeg reiser til i mai,

 så kan jeg drømme meg litt bort i snøen som faller….

Det er vel bare et siste blaff tenker jeg…..

9 kommentarer
    1. Jeg skal til Polen i mai jeg 😀 Ikke like varmt kanskje, men jammen gleder jeg meg også 🙂 Drar med Kjersti, Minmatgaleverden.no 🙂 Blir veldig koselig <3

    2. frodith: Jeg trenger sol, sjø og varme på mine reiser, men kan godt være det er fint og varmt der på den tiden. Jeg har aldri vært i polen men hører mye fint om Gdansk….Helt sikkert på at det blir koselig

    3. Blir litt av en kontrast det, du må kose deg masse på tur til varmere strøk 😀 Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge meg 🙂

    4. Lett å kose seg på slike strender, da kan du bare glede deg :)) Etter en fin påske snør her igjen..men det blir vel ikke liggende så lenge :)) Alltid så deilig når en kan sitte ute å spise eller bare kjenne varmen fra sola igjen :)) Fin katt..så litt bestemt ut i blikket..hehe..

    5. annebe: Her snødde voldsomt i natt, men det må ha regnet mye i dag når jeg sov for nå er det bare noen flekker igjen… Ja, jeg elsker å sitte ute

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg