Det blir en svenske……:)

Her ligger et lite natt-strikketøy og tørker seg i bergensk vintersol…..

Jeg skal bli mormor igjen til sommeren….

Denne gangen blir det en svenske, og i uken som har vært fikk vi vite at det er en gutt min datter “svensken” bærer på….

Det blir tredje mormor-gutten,- første barnet til min yngste datter-, og jeg satser på at jeg får bære litt på han i sommer…..

Nå er det bare å håpe og tro på at alt går som det skal, -alt ser bra ut så langt-og at fødselen blir akkurat passe dramatisk….

til at en mormor ikke besvimer, for planen er at jeg skal være tilstede i Stockholm når det store skjer……

Jeg har enda noen måneder til å gruglede meg, og i mellomtiden kommer min datter hjem til Bergen så jeg får se henne mens hun vokser.

Selv om jeg egentlig synes hun bare skal være i ro og ikke holde på med flyreiser…

Men gravide har reist med fly før, og jeg vil ikke bekymre meg for det….

Jeg vil bare glede meg over at familien fortsetter å vokse…..

 

 

 

15 kommentarer
    1. Så koselig..og Svensker er jo ålreite folk..hehe.. 🙂 Veldig søt jakke..først la jeg merke til det rosa…og tenkte.. gutt..? ..men oppdaget at det bare var et håndkle under..hehe.. God helg til deg <3

    2. Åh så kjekt 😀 Gratulerer med nyheten <3
      Jeg har selv ingen barnebarn, men flere venner gleder seg over å bli besteforeldre i disse dager, så da gleder jeg meg jo på alles vegne 😀
      Den jakken var jo helt nydelig. Noe så vakkert og smått <3
      Nei, i vår moderne tid, så er vel ikke flyreiser noen stor sak, men herlighet så kjekt da, at du skal få være der når det skjer <3
      Du har mye fint å se frem til <3
      God helg til deg <3

    3. Eva: Takk. Ja, femtiårene er vel en besteforeldretid for mange i livet.
      Ja, mye spennende å se frem til
      Og god helg til deg også. Lukke øynene for “kjøkkenrot”….:)

    4. Gratulerer så masse! Det må være koselig å bli mormor, og jeg håper at jeg også får oppleve det en gang. Men ungene nå til dags har jo så god tid…. Nydelig liten jakke du har strikket, den blir nok god å ha for en liten pjokk – selv om han blir svensk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg