En FEELGOOD verdt å se, og hjelper HVITLØK mon tro….?

Denne natten var min frinatt på en uke og jeg er fornøyd med å ha fått frisk luft på dagtid ved å løpe opp i haugen en tur før frokost…

Det er jo de siste solstrålene jeg pleier å jakte oppi haugen. 

Neste bopel skal jeg sørge for inneholder kveldssol…..

For det gjelder å få med seg det lyset man kan for min del. 

Jeg har vært alene i hele dag, men det er helt greit så lenge man kan kommunisere med andre likevel. Face-time, lang telefonsamtale, sms og snap…..

og en veldig herlig feelgood film til kvelden. 

Den bærer tittelen: En trettimeters reise. Virkelig verdt å se!

 

Kvelden som var brukte jeg til å lage disse, og noen flere , vårruller.  Ser snåle ut, men var veldig gode…..

De inneholder et arsenal av hvitløk, anamafarse, kinakål,raspede gulrøtter, chilli,  vanlig løk, salt, pepper, soyasaus, fiskesaus.

Jeg la noen i stekeovn-penslet med olje og noen stekte jeg i olje på stekepannen. Jeg liker de best, men skal motstå fristelsen til å kjøpe en frityrgryte.

Jeg er altfor glad i fritert mat og kan ikke lage det for ofte….

Og det arsenalet med hvitløk var ment for NOE.

Det er nemlig en bølge av spy og skit-syken på jobb for tiden, og jeg er glad for hver dag jeg ikke får noen symptomer på den…..

Jeg tenkte at det kanskje kunne hjelpe med et arsenal av hvitløk? Det kan jo være…? Og kanskje jeg skulle hatt noe sterkt innabords også, noe virkelig rensende før jeg dro på jobb…..? 

Nei, det får holde med hvitløken og å sprite alt jeg tar på når jeg er på jobb. Håper jeg. Det er i hvert fall ufattelig så fort det sprer seg….

Så ønsk meg lykke til de neste tre nettene…..:)

 

9 kommentarer
    1. Mange syke rundt her også, samme syken.. Spy og annet dritt 😉 Så gode ut vårrullene. Den reisen på 30 meter var ikke lange biten 🙂 Men noen ganger trenger man ikke lenger.. 🙂

    2. Vi har sola på verandaen her utover kvelden også..det er jeg glad for :)) Sjelden vi har vårruller men det er jo veldig godt så får ha det snart igjen tror jeg.. Greit å slippe sånne plagsomme “sjukegreier” om det er mulig.. :)) Ønsker deg ei fin kommende uke <3

    3. annebe: ja, jeg ønsker meg kveldssol… blir spennende å komme på jobb i kveld, synes det er voldsomt så det sprer seg, blant personalet også….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg