ET tilbakelagt kapittel og godt nyttår!

Et år er igjen tilbakelagt og jeg tenker på opplevelser som har vært, reiser som er gjort, store dager som har blitt feiret  på ulike måter ,og hemmeligheter som  er  blitt fortalt. Noen hemmeligheter skal forbli det  en stund til……

Jeg tror det blir et begivenhetsrikt kommende år i vår nærmeste familie…….

Jeg har jobbet svært mye også i år, og i tillegg til at det er for å ha råd til å ha mitt eget hjem, bil o.l  alene,  så er det reiser jeg bruker endel penger på. Jeg må ut av drittværsbyen , helt ut av landet noen uker i året. Da er jeg fornøyd….:)

I året som har gått har det blitt tre uker. Til Rhodos og Kypros. I planen min for det kommende året blir det forhåpentligvis noen uker mer……

“Hugh Grant” har fremdeles ikke deiset ned i hodet på meg, for det MÅ han om det skal bli noen HAN i livet mitt….Verst for han om han hadde gjort det forresten, for damer i overgangsalderen er fanken ikke å spøke med…..:)

Ellers har mine to  barnebarn blitt “nesten tenåringer” , men fremdeles bare 2 og 5….. De også får et spennende nytt år…..

I året som har gått har jeg holdt meg frisk, i hvertfall såpass at jeg ikke har hatt noe fravær fra jobb, selv om jeg som før har jobbet  mye.  God helse er noe å være takknemlig for.

Så får jeg si som i fjor på denne tiden at det har vært nok med alt som har vært og som har skjedd. Som i mange andre sitt liv har ikke alt vært av det positive slaget, ikke alt kan jeg berette om her inne, det får toppbloggerne ta seg av…..

Men endel av mine opplevelser,  tanker og levd liv har jeg dokumentert her på bloggen. Og jeg gleder meg til neste kapittel….

Ønsker alle et riktig godt kommende helt nytt år!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Har vært fint å følge deg og bloggen din dette året..og jeg fortsetter å følge med i 2018 :)) Så det er en “Hugh Grant ” du går å venter på..hehe… Alle gode ønsker for det nye året til deg og dine også <3<3

    2. En Hugh Grant er vel ikke så mye å stå etter? Ei flott dame som deg fortjener en real og solid kar. Er han kjekk å se på i tillegg, så er det et pluss, men langt fra noe must synes jeg!! Godt Nytt År!! Du er en av de bloggvennene jeg håper å få møte i 2018!😄

    3. karidansen: He, he, har ikke så mye tro på at det dukker opp noen som helst, men det er helt greit….:) Ja, da må du komme til Bergen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg