Sjokolade og julemarked i Bergen by

 

Her var det jeg hadde et ærend en dag i byen….

Det er et sted med ekte, delikat konfektsjokolade. Belgisk sjokolade ,Mmmmm.  Jeg har alltid en tur hit før jul og kjøper med meg litt, både til meg selv og andre…..

Butikken finnes på Galleriet kjøpesenter i Bergen.

Siden jeg var i Bergen sentrum og regnet var fraværende, -faktisk har det vært noen kalde, fine dager …,  var jeg innom julemarkedet som har dukket opp på festplassen og her var det bra med liv og røre på en hverdag…

 

Matlukt fra ulike småkafeer og boder . Her  en sjokoladefontene….

Vel, vel, var ikke søte saker jeg kjøpte med meg herfra men dette:

Ekte oliven, fetaost og soltørkede tomater som driver og lukter ut kjøleskapet mitt….:) Best jeg får det oppspist, er visst ingen som vil dele med meg. 

Får ta en ladning med på jobb i natt…

God 3. adventsøndag forresten. 

 

4 kommentarer
    1. Ser lekker ut den sjokoladen..og sikkert veldig god også :)) Ser koselig og julefint ut rundt i byen.. det gir jo litt julestemning :)) Smakfulle saker på de nederste bildene..sånt liker jeg også… :)) God advent og fin jobbevakt til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg