Søtsaker før frokost,Tunneldrømmer, og litt julepynt……

I dag var  jeg oppe så tidlig at det til og med  var for tidlig med frokost …

Da blir det istedet litt kaffi og søtsaker….

Klokken 05 var jeg ferdigsovet og da nytter det ikke å bare ligge og irritere seg over å ikke sove, er bedre å stå opp.

Får heller se på gomorgen-tv og pakke noen julegaver om en stund.

og prøve å analysere en drøm….

Jeg drømte at jeg kjørte inn i en tunnel , men rett innenfor skulle man stoppe og ha billett klar, som når man kjører ut fra et parkeringshus. Den hadde jeg, men jeg fant den ikke. Det samlet seg opp biler bak meg og jeg ble kjempestresset da jeg leitet febrilsk i vesken etter billetten. Så husket jeg plutselig på at jeg hadde voldsom klaustrofobi. Heldigvis våknet jeg før jeg fikk et angstanfall i drømme…..

Gårdsdagen brukte jeg litt tid på å handle inn noe juletrepynt og noe julete med lys i

Og denne måtte bare være med hjem også….

God dag til alle, jeg skal pakke gaver en stund……..

10 kommentarer
    1. Fin start med litt søtt.. i alle fall nå i førjulstiden 🙂 Jeg er ingen drømmetyder..men artig å prøve å tolke litt hva det kan “ligge bak” at en drømmer det en gjør…
      Koselige juleting… og den nissen var jo veldig sjarmerende <3<3

    2. annebe: Ja, jeg spiser det jeg kjenner jeg har lyst på nå for tiden….:)
      Spesielt når man drømmer og begynner undre seg og ikke helt greier slippe den…., det er da jeg begynner å surre med hva de vil fortelle meg….:)

    3. frodith: Takk. Jeg husker nesten hver dag hva jeg har drømt, eller brokker av det da, men av og til setter en drøm seg litt mer fast og jeg går og undrer….

    4. Disse drømmene er ikke alltid så enkle å forstå seg på , men kaotisk er det gjerne. Litt av en frokost du tok deg på morgenkvisten! Likte nissen!😉

    5. karidansen: Siden jeg husker de, tenker jeg det gir mening å prøve å tolke de også, men ikke alltid så enkelt nei… Blir litt ekstra søtsaker denne måneden ja, om det er før frokost eller senere….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg