Håper du drømmer noe kjekt……..

 

Dette er David Austin, og den fikk være med meg inn fra hagen i kveld.

Natten har kommet for lenge siden , og jeg har lest et sted at det er sunt å huske drømmene sine……

De man drømmer når man sover. og da kan man likså godt drømme noe kjekt…..

Denne har også fått være med inn. Vet ikke hvor lenge den kan stå ute? 

Det er snart tid å tenke på hva man skal gjøre med uteblomstene. Noen må inn , noen klarer seg kanskje, noen får bare daue…

Det ligger en dau en ute i hagen også. Det er en skjor, eller skjære om du vil….

Er nok nabokatten som har tatt den av dage, og det er ikke det minste rart at den gjorde det når den fikk sjansen. For bevares så de kan erte kattene , de fuglene…..

 

 

Disse fine

Som er frodige, enda de har fått altfor mye vann i hodet i sommer, skal jeg huske å plante til neste år også, for regner med det er slike som dauer når frosten kommer.

Kanskje det er flere enn meg som så smått har begynt å pakke ned sommeren, eller i det minste tenker på det?

Det er forresten mørkt klokken halv 10….

Da skal jeg ta meg en kopp te og håpe på at Jon Blund kommer og henter meg snart.

Håper du som sover drømmer noe kjekt……

17 kommentarer
    1. God morgen og ja har drømt noe kjekt ,flotte bilder du har i dette innlegget .
      Les gjerne bloggen min og dagens innlegg jeg fikk det til. Ha en fin Onsdag
      Fra Sissel

    2. Drømmer ja. Av og til drømmer jeg at jeg skal opptre på en scene men har ikke forberedt meg. Det er en drøm som går igjen, og den har kommer flere netter nå i det siste. Lurer på hva den skal si meg 🙂

    3. Mange vakre blomster hos deg :)) Jeg har kjøpt litt høstlyng/blomster og har på verandaen nå…. Av og til husker jeg drømmene mine, men ikke ofte :)) Håper du har sovet godt <3<3

    4. annebe: Jeg har sovet lenge med urolige drømmer slik jeg ofte pleier….
      Du må tenke på hva du har drømt med det samme du våkner, og ligge helt stille en liten stund. Da husker du bedre.
      Høstlyng er flott, men får vente noen uker her….:)

    5. Heisann. Jeg sov godt når du postet innlegget ditt. Stort sett husker jeg ikke hva jeg drømte, men her forleden drømte jeg at jeg hadde hodet fult av lus… Da måtte jeg stå opp og gre håret bare for å være på den sikre siden. Heldigvis er det ikke “lusesesong” i barnehagen enda. Mange flotte blomster hos deg. I år skal jeg ta inn pellargoniaene for de kan komme igjen og jeg skal ta stiklinger av dem til våren og lage enda flere 🙂
      Helt sant, det er mørkt tidlig nå 🙂

    6. Jeg sov nok min søte søvn når du laget innlegget…. kan sjelden huske drømmer… om jeg husker noe, så er det stort sett bare tull og tøys…. Du har masse flotte blomster – snart høst her hos meg, tror det blir lyng snart…..! Klem <3

    7. Margrethe: Ja, det håper jeg du gjorde…:) Drømmer vil alltid si deg noe, rart med den underbevisstheten vår som jobber når vi sover…..
      Takk. Høst hos meg i midten av september tenker jeg….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg