SPEILFORVIKLINGER og blåbæronsdag…..

Denne til venstre her skapte meg mye ekstra bry i dag….

Jeg hadde endelig fått nyinnkjøpt speil til soverommet mitt  i hus-etter å ha vært på flere Skeidarbutikker. 

Da jeg svært forsiktig fikk den inn og åpnet esken med den aller største forsiktighet ,-for jeg er litt “sjåssete” av meg,- var  det første jeg så at den hadde en knekk i treverket….

Bare å pakke den sammen igjen og få den tilbake til butikken. Noe så ergerlig og bortkastet tid…..

 I butikken hadde de heldigvis flere på lager. Jeg åpnet esken før jeg gikk denne gangen for å se at alt så bra ut….

Kommoden fra Ikea er jeg veldig fornøyd med, det er plass til mye, og den er fin med glassplate oppå, glass er det jo også i frontene på skyvedørsgarderoben på rommet.

Men speilet skulle vel være blått? eller veggen blå, slik to av veggene på rommet er?

 

Denne var suvenir fra Rhodos i år, og får henge  så jeg ser den fra sengen og husker at jeg har hatt sol og sommer , to uker hvertfall…..:)

Nei, det er ikke enkelt å innrede,  pusse opp, og få alt til å stemme.  Og fremdeles mangler jeg noen småting som gardiner og et lite teppe…….

 

Gårdsdagen her i byen håper jeg det var mange som brukte UTE. Det var i følge værutsiktene den eneste dagen på lenge som skulle være “opplett”, og jeg brukte halvannen time til å plukke blåbær og bare nyte å være utendørs…

 Jeg hadde hele området for meg selv, og klokken ble nærmere 21 før jeg gikk hjemover…..

Noe ble til syltetøy og resten la jeg i frysen til å ha til smoothies. 

Plukke bær er det minste jeg kan gjøre for å få i meg antioksydanter, og er jeg heldig er det mer bær igjen på samme sted.

Når det blir opplett…..

 

12 kommentarer
    1. Det blir fint med stort speil, det skal jeg ha når vi etter jul skal bytte og pusse opp soverommet. Skal lage Walk-in garderobe med speildører i hele fronten.
      Det var utrolig deilig å få en smak av sommer igjen i går. Jeg var på Vestkanten med min mor først for det hadde jeg lovet henne, men jeg satt ute og nøt varmen og kvelden etterpå. Håper inderlig at vi får noen flere sånne dager, for det sies at det pleier å bli bra når skolen starter igjen. Krysser fingrene for det 🙂

    2. margarites: Takk. Har å “glede” deg til…Er bare så deilig når det begynner å bli ferdig…
      Da har dere stooort soverom når dere kan lage walk-in….
      Det hadde jeg glemt, at det pleier å bli fint når skolen begynner….:)

    3. Soverommet er ikke så stort, men vi skal slå ut veggen inn i en bod, og heller flytte boden inn i et soverom som en av ungene har hatt. Det ligger under bakken så der er ikke direkte dagslys, og når vi flyttet hit var det en stor bod…men så trengte vi å lage et ekstra soverom. Men nå er snart alle ungene flyttet og da kan vi endre tilbake og få litt mer plass 🙂

    4. Kjedelig når det en kjøper ikke er i orden.. :)) Fint speil hvitt mot hvitt er fint det også da.. Har en lignende kommode bare høyere.. Dekorativ suvenir.. :)) Gleder meg til å se om det er noe blåbær her også.. moro å plukke om de er store og fine <3

    5. annebe:Ja, sant…Takk. Ja blir vel kanskje ikke malt, hverken speil eller vegg…
      Lover at det er massevis med bær i år, ta med et stort spann….:)

    6. Kjekt med en suvenir ja, så får vi håper det blir mer sol og sommer… Utrolig kjedelig at speilet ikke var i orden, og du måtte ut igjen å bytte! Blir nok fint med speil på soverommet, har lyst på et stort speil jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg