ÅRETS FØRSTE, og hektisk aktivitet på soverommet mitt…..

Dette er årets første hjemmelagde blåbærpai hos meg.

Oppskriften er fra detsøteliv. Bortsett fra at jeg har vaniljekrem i bunnen. Den var mektig god…..

Det er nok med blåbær i skogen i år også, jeg skal nok ha meg noen turer. Innimellom regnbygene. 

Ekstra kjekt er det når vi er flere som plukker, og på årets første blåbærtur for meg, hadde jeg selskap av min datter som er hjemme fra Stockholm en uke. 

 

Hun har det travelt i kveld. For etter å ha laget blåbærpai, var det tid for å sette sammen en kommode for meg , på mitt soverom.

Heldigvis var de to om det. Min yngste sønn var den som hadde lovet at han skulle gjøre det.

De hørtes ut som de hadde det ganske gøy, for det var høyt lydnivå….:)

Når det gjelder meg selv har jeg nok med å kjøpe…

Jeg kan ikke skru sammen noen ting, hvertfall ikke fra Ikea….:)
 

3 kommentarer
    1. Den blåbærpaien så farlig god ut du 😋 Jeg var nok flinkere til å gå i skogen å plukke bær før om årene, men det var nok mest for at min mor ville ut å da ble jeg med. Når det gjelder IKEA, så har jeg et elsk/hat forhold til det å skru sammen møbler. Jeg fixer å gjøre det, men det blir mye skrik og hyl når tingene blir litt vanskelig… :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg