LATE DAGER PÅ RHODOS…(2)

 

 


 

Dette er bilder jeg vil ta frem når høstmørket kommer….

 

Jeg dro avgårde på båttur to av dagene. Resten av flokken ble igjen på land….

 

Her ved Lindos har jeg vært for noen år tilbake, men jeg hadde ikke tatt turen opp til Lindos akropolis før. 

Det var ikke lange turen opp, man kunne også bruke esel , men stakkars dyr sier jeg bare…..

Denne dagen var det svært varmt, og jeg brukte god tid opp. Jeg spurte meg fore på toppen, og det var hele 41 grader!

Mye stein , men flott utsikt…:)

På vei tilbake var det flere badestopp, der man kunne bade i den reneste og klareste sjø man kan tenke seg.

Da var det om å gjøre å ikke pisse i sjøen….:) MEN tror du ikke den lømmelen av en skipper kastet sigarettsneipen sin rett i sjøen ved Red sand beach på et av badestoppene. 

Hadde det vært i en annen kontekst skulle han fått seg en….

 

 Bildet her er tatt fra båtplassen i Kolymbia. Bare en liten spasertur fra stranden ved hotellet.
 


Vi ser like bort på to fiskerestauranter. Der gnålte jeg meg til  å spise lunsj en dag. Fiskesuppe. Men den var den dårligste jeg noen gang har smakt…..

Ja, ja , har nå prøvd…

Veien opp fra stranden 

og tilbake i leiligheten.

Dette er jo endel av pakken med å dra på ferie. Man slipper å re sengen sin selv….:)

P.S Det svarte putetrekket har jeg selv tatt med. Har man først blitt vant med å ligge på silkeputetrekk så blir man avhengig…

 

 

6 kommentarer
    1. Det ser så fristende ut, at jeg er på nippet til å bestille billett 😉 Men foreløpig nyter jeg synet av dine bilder og opplevelser.
      Synd med den fiskesuppen, det som oftest er så utrolig godt 🙂
      Det er godt å ha sånne bilder å kose seg med når høstmørket kommer. For er det en ting som er helt sikkert, så er det at høsten kommer til å ta tak, om ikke så alt for lenge.
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg